2 Aralık 2011 Cuma

TFF Den Play Off Uygulaması

Futbol Federasyonu Başkanı Mehmet Ali aydınlar SABAH ziyaret etti. Aydınlar, "size insanların heyecan kaçtı play-off lig ile uygulama nedeniyle katılmıyorum. Kim ilk dördüncü play-off play-out uygulaması olduğunu, uygulama puan alacaksınız garanti edemez gelecek sezon "dedi.
TFF Başkanı bu sözleri ile patlatılan gerçek bomba vardır. "Biz Yönetim Kurulu TFF yönetimi Avrupa, Almanya, Fransa, İtalya, İsviçre, Yunanistan, Portekiz ... Bu ülkelerin hepsi disiplin Türkiye ile bağlantılı olarak komiteler şike olduğu aşamasındadır. Kurulu üretiminde bir uzman değil sabitleme ceza maç. Bu Örneğin, şu anda olduğu know-how. önemli değil hiç o yönetim kurulu üye olmak için bir şans bir avukat. (Yunus Egemenoğlu). Ancak Etik Kurulu her ikisi tarafından temsil edilir, ve en başarılı avukatlar Kurulu Yönetim Kurulu Profesyonel Disiplin. Bu Disiplin Kurulu (PFDK'nın) göre, hukuki bir süreçtir ben önümüzdeki günlerde bu değişiklik düşünüyorum. Bu kararların doğru olduğunu ve bu hedefe Yönetim Kurulu'na yapabileceğiniz . Bu nedenle, bu yönetmeliğimiz (yetkilendirme) küme düşme hattında farklılık gösterebilir.
Kim garanti edebilir ki ilk dört

Pla y-Off heyecanı biter Ne kadar heyecan verici ", aydınlar ile aynı fikirde görüş uygulaması nedeniyle ölmüştü? Şu anda dört büyükleri ilk dört puan var Programı,? Kim ilk katılımın garanti edemez Çeyrek 4 Büyükler'in? daha Off'larda oynamak çok heyecanlı. "Play-Off bakıyor olacak. Gelecek oyna sezon yola, uygulama yapılır. Kişi takımlar finalde oynamak. Belki de takımların ligde kalmasını iddia ve hepsi düşmeyecekler edelim "dedi ..
Tahkim KEFİLİM için MONTAJ

Tahkim kurulu ve yönetim kurulu Disiplin Kurulu yüzde 100 güvenilir ve tecrübeli insanlardır. Kefilim iki montaj. Bu kurullardaki arkadaşlar okudu ve araştırılmış olan birçok kişi. Şimdi benim "taç topu atar, o kaçar, iniş hakkında karar vermek" için bu yapılabilir. Ama biz her şeyi doğru yapmak istiyorum. Biz profesyoneller için tamamen bu görevi bırakmak istiyorum. Bu nedenle şike ve profesyonel avukatlar hakkında karar Disiplin Komisyonu teşvik etmelidir.
kaynak kralspor

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder